10 літрів по місту при теперішніх пробках це навіть не багато для порівняння в мене 1,4, їзда з дня в день в змішаному циклі, виходить середній розхід біля 7 літрів, переключаюсь на 2700-3000
Ні, це звичайний tdi. Якщо двигун занадто рухається, то можна і до майстра не доїхати. А автом рухає точно та ж сила, яка рухає розігнане авто на нейтральній передачі. Принаймні, так фізика каже
тут може іти мозмова як і про системи рекоперації ,так і про електродвигуни які працють в бмежених поки режимах,це дооооооооооовга тема і дискуууууусія
Правильно. По інерції йде рух. І двигун всерівно працює. Питання. Що рухає двигуном при витраті в 0-палива?
Не існує витрати "0", якщо двигун працює - він їсть паливо, єдине, що в деяких випадках він їсть його мінімум з можливого. Що і мається на увазі, коли кажуть що він нічо не їсть. А пішло це все, коли авта почали обладнувати бортовими компютерами, які показують розхід палива в певний момент, ток режим про який йде мова, на компі (в більшості випадків) розхід показує "0".
Трохи не так. існує режим коли двигун не споживає палива. При стандарті Евро-2 такий режим став обовязковим. Це режим коли оберти двигуна вищі від 1600-1700. педаль газу відпущена до кінця(фактично ХХ) і температура двигуна більше 80 град. В такому режимі компютер відключає подачу бензини і гасить іскру. Як тільки оберти стануть 1300-1400 компютер відновлює подачу палива і іскри щоб двигун не заглох. Цей режим ще називають гальмування двигуном. Це режим є на всіх інжекторних вприсках і на дізелях де управління компютером
Дякую, kym, за доступне пояснення - аж сама зрозуміла, як воно відбувається Але мені подобається суть попередніх дописів: ЗІЛ накатом може йти, а от для сучасного VW це вже неможливе!
Накатом може рухатись будь-яке авто. На нейтральній передачі вимкніть запалювання і котіться на здоров'я. Це і є "накат"
Як видно з попередніх дописів, не всі погоджуються з цим законом фізики. Але йшлося про те, що у ЗІЛ-ах можна було розігнати авто, вимкнути запалювання і котитися. А в сучасних автах вимкнути запалювання = зробити посадку в найближчому рові (через заблоковане кермо). Котитися можна на нейтральній передачі, але економніше - на ввімкненій передачі (без натискання на педаль газу).
А в яких сучасних авто блокується кермо при вимкненому запалюванні ? Це хіба витягнути ключ, брелок, або викинути через вікно транспондер.
Руль не заблокується,і доречі можна так котитись,єкономія дійсно найбільша,але їхати так можна лише в тому випадку якщо ти "тормоз",бо тоді тормозів не треба!))
Малось на увазі не блокування а відсутність гідропідсилення (гідрак в такому режимі не працює) і тоді тре сильно руками крутити, а якщо колеса завеликі то тоді дійсно трудно. плюс гідропідсилення тормозів
Ну що ж, не було іншого виходу, як кинути свою надтермінову справу і піти на стоянку, принести з авта сервісну книжку. Цитую: зошит 3, розділ 2 "Їзда": с. 6, жирним шрифтом, у рамочці з червоним трикутником і знаком оклику: "Ніколи не вимикати мотора, поки автомобіль повністю не зупиниться. Це може спричинити втрату контролю над автомобілем. Це може призвести до аварії і серйозних травм." Виробник не пише про виймання ключа, а про зупинку двигуна. Це так - до слова. А взагалі-то розмова була про те, що економія більша, коли авто їде накатом на передачі, а не на нейтралці. Але я вже почуваюся, як той львівський депутат у Верховній Раді. Тому пропоную скінчити цю цікаву балачку про економніший режим руху, а послухати, можливо, автор теми провів додаткові польові дослідження з українського с... стилю їзди містом і розкаже нам, скільки ж тепер їсть його двигун 1.4 л.
ще від себе скажу що пробував їздити по місту тормозячи двигуном і скидати на нейтральну передачу.то хоч і при торможення двигуном розхід 0 але по моїх експериментах їзда на нейтральній передачі виявилась ефективнішою!!!Наприклад коли їдеш з невеликої гірки і скинеш на нейтральну то докотишся ого-го,а коли будеш котитись на передачі то прийдеться вже за цей час кілька разів підгазувати педаллю акселератора,це так.моя власна думка і мої спостереження,може в когось і інакше виходить!?
Їздивши взимку, частенько гальмував двигуном (благо на автоматі то дуже легко зробити - є лімітатор), і жодного разу не замітив щоб двигун перестав працювати, тобто що комп відключив подачу палива Так я знаю, що така манера їзди то повільна смерть коробки, а особливо моєї (має свої мозги і адаптивний режим), але вже дуже хотілося... "Ітогі падвідьом": згідно моїх ксперімєнтів розхід був в районі 20л на 100 Коли без такого "іздєватєльства" над коробкою (бо думаю саме вона в більшій мірі впливає на показник навантаження на двигун, тобто її мозги, ніж мозг інжектора), розхід був в районі 15. От такі то пироги... До чого я веду - кожен сам має пізнати свою машину і вибрати собі манеру водіння, а не гвалтувати її, женучись за міфічним нулем миттєвого розходу палива. З.І дякую кум, що просвітив про режим відключення подачі палива, мо коли і мені пощастить його почути "воочію".
шановні ви іноді фигнею маєтесь, спочатку дававйте звернем увагу на основну проблему розходу палива це наш супер пупер бензин якого нараховується декілька марок в європі є тільки бензин і дизель хорошої якості а не купа марок з повишення октановго числа додайте недоливку на заправках, ось і маєте розхід замість 8 - 10 а то і 11-12 і всі оті економії тільки мозок тішать але не кишеню коли ламається ккп чи двигун , а ще додайте нашу культуру водіння і стиль .....
Щоб зекономити левову частку палива на інжекторній машині і не втратити ні гальм ні гідропідсилювача їдучи з горки достатньо ввімкнути найвищу 5 передачу і вимкнути запалювання. Різниці між працюючим і заглушеним мотором не почуєте. Автоматів конечно це не стосується