Пропала електрика )

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Хулыган, 21 лис 2012.

  1. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    А тепер серйозніше питання. Як комулятора наставити на путь істиний....пробували зарядити "по правильному" все іскрить шипить і плавиться ...Вирішили поставити його розряджатися, підключили лямпку...стоїть світиться...Але я його зарядив то щиро...хто зна скільки тепер розряджати треба буде...і чи піпєц йому не прийде після таких "мастурбацій"

    Може хто має досвід з акумуляторами-оборотнями??? :D
     
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    дай якусь більшу нагрузку, тен там якийсь
     
  3. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Розсмішив:):D:rofl: Нічо... Всяке буває...:mocking:
    Як то кажуть... Люблю самокритиків.

    А тепер по темі:
    Не комулятора, а акумулятора.
    Правильно! Треба глибоко його розрядити.
    І тільки тоді Правильно зарядити.

    не прийде .
     
  4. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Розрядився практично до нуля, лампочка ледве жевріє. Попробував підключити зарядне, гріється так шо можна яйця смажити...шо робити :dntknw:
     
  5. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    ну так ж тобі написали - до глибокого розрядження.. лиши ту лампочку на ніч, хай далі жевріє... як згасне - то ще не все. зніми її на годинку, і далі вчепи... і так поки взагалі небуде світити. а тоді вже підключай зарядне
     
  6. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Так і зроблю, дякую.
     
  7. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    когда то такой прикол видел, в армии, клеммы при зарядке перепутали и зарядили акум. потом акум переполюсовался....
    тоже разряжали до полного и по новой заряжали...
    интересно, а сколько потом аккумулятор живёт, после такого издевательства?...
     
  8. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Акумулятор розрядили і зарядили по правильному, вроді все добре...
    Правда прийшлось спочатку заряджати на 6 вольт, бо при спробі дати зразу 12 зарядне грілось страшно, навіть на мінімумі...

    Після ремонту генератора на холостих світить лампочка акумулятора, майстер зміряв зарядку, і сказав шо вона нормальна, а з лампочкою, то "воно ся внормує"
    Але шось мене "тЄрзают смутнИЄ сАмнЄнья" ...

    Який має бути нормальний показник зарядки?
     
  9. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Подивився в неті, пишуть що має бути між 13.5 і 14.6 вольта, значить все добре, то чого ж лампочка світить ?
     
  10. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    плюсік в рейтинг непомішав би)

    На рахунок лампочки зарядки, може коли електрик ковирявся то проводок обірвав чи неприєднав той шо на генераторі тонкий синій клема D+
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Гена тоді б мабуть не возбудився і не дав 14 вольт.
     
  12. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Доброго всім вочора, а точніше ночі. Допоможіть будь ласка. Їхав я собі, ями оминав, музику слухав і в один момент виключив магнітофон, коли попробував включити, він наче не реагував на кнопку, хоча підсвітка кнопок працювала(по заводському, при вкл габаритах), за декілька секунд включив дальнє і при цьому підсвітка панелі приладів потьмяніла, таке враження, що у двічі, також потьмяніла і підсвітка панелі пічки, при ближньому підсвічувало, але як на мене, то теж не на повну потужність, проїхавши так на ближньому 15 км підсвітка обох панелей повністю погасла, ближнє ледь ледь світило жовтим... але підсвітка кнопок працювала добре, це єдине в салоні, що залишилось працювати зі світла. Далі ще один момент, пригальмувавши, скинув на другу передачу, проїхав трохи, підняв оберти двигуна до 2000, переключив на 3, машиною почало дьоргати... прийшлось далі їхати на другій при 2000 обертів, пригальмувавши ще раз те ж саме повторилось і на другій передачі, тобто дьоргало машиною, таке враження ніби бензину не ставало, або іскра не проходила в циліндрах, добре, що додому залишалось 200 метрів, так і прийшлось їхати на 1 передачі. Згодом, заглушивши двигун, почекав одну хвилину,включив запалення, але не заводив авто, габарити працювали, магнітофон вже включався, ближнє світило сильніше, але все ще не на повну, при переключенні на дальнє, знову тьмяніла підсвітка панелей приладів та пічки. Лампочка акумулятора не засвічувалась. Клеми на акумуляторі затягнуті "на мертво", масу на кузові і на двигуні недавно від"єднував, все гарно зачищав, тобто контакт наведений добре. Що ж то за барабашка такий сидить і іскру в мене краде?
    Не вірю в забобони, але чи то збіг обставин, чи що, не щасливий в мене сьогодні видався день, спершу розлився бензин в багажнику в кількості 5 літрів! Під машиною, на стоянці стала величезна калюжа, я молився, щоб часом ніхто бичок не кинув, бо ще 5 літрів залишалось в каністрі... Згодом, ближче ночі, обручку загубив (вперше сама злетіла з пальця), на щастя ніч сьогодні зоряна і небо чисте, то знайшов. А кульмінацією всього стала ось ця проблема з електрикою...
    Сподіваюсь на Вашу допомогу шановні одноклубники. Дякую.
     
    Останнє редагування: 16 лис 2013
  13. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    В мене у вітчима була така подібна ситуція, ще коли 2 гольф був, ввечері і'хали ми в Луцьк, теж підсвітка тмянішала, даэш газу ще більше притухала. І ось за 3 км від Луцьку ми встали і більше не завелись. Винуватцем того всього була "шоколадка" реле зарядки АКБ, те що на генераторі. Вердикт тоді здаэться був простою заміною щіток. Міряй заряд АКБ при заведеному двигуні.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ну тестер в старій машині маст бі і напругу ти на заведеній машині повинен був поміряти перед тим як натискати кнопу нова тема.
    При включенні запалювання лампа акума горить?
     
  15. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Хоча і сьогодні коли заводив, то також не засвічувалась, але чув, що акум крутив не на повну, бо переважно з пів оберта схоплює, а сьогодні з трудом крутив стартером...
    Ну нову я не створював, написав в чужій, а що толку її міряти, я "на око" бачу реальний спад, при включенні дальнього впало до 6 вольт і продовжувало зменшуватись до 0, на ближньому було більшість часу 9-10 вольт, під кінець і там впало до 0. Сьогодні перевірив контакти, виявив слабке місце на основному плюсовому проводі, що йде до блоку реле і зп., за для певності переробив всі контакти з клем акумулятора і мінусові також. Але причина не в цьому( При ввімкненні дальнього спочатку впало до 8 вольт, а потім (вже напевно від підсівшого акумулятора) падало до 0. На ввімкненому ближньому панель світила десь так на 10 вольт, коли заглушив, напруга одразу ж піднялась до нормальних 12 вольт! По своїй логіці маю підозру на генератор, а точніше сказати не можу. Відштовхуюсь від того, що підсвітка стоїть діодна і я на око вже просто розрізняю приблизно скільки вольт на неї приходить, бо бавився недавно з різними опорами і на зір пам"ятаю як і коли світить, вольтметра просто не маю і зараз немає можливості його позичити. Можливо так як каже SUS2810, причина в щітках, бо шоколадка або працює або не працює, так мені один майстер казав.
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Розжую питання: При включенні запалювання і незаведеному моторі лампа акума горить?
     
  17. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Дякую, дійсно, перетравилось краще)
    Спеціально ходив перевіряти, не світиться ані при включенні запалювання(загоряється лише лампа ОР, та тиск масла, згодом ОР гасне, а лампа тиску блимає), ані при заведенні двигуна. Хоча ситуація наступна: завів, напруга близько 10 вольт на дальньому, газнув до 2500 і, о диво! все стало на свої місця, врубав всю нагрузку яку тільки міг, вентилятор пічки, обігрів заднього скла, магнітолу, ближнє+дальнє, напруга в нормі, як і має бути. Вот зе фак???
     
  18. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    збудження генератора відсутнє
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    А як із цим боротись?
     
  20. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Вот і вся відповідь. допис #31 в темі

    Проблема або в синьому дроті на гені або в тому що перегоріла лампа на приборці. Як тільки зробиш так що ця лампа буде світитися при ввімкненні запалювання - все стане на свої місця.
     
    Останнє редагування: 17 лис 2013
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)