А в мене така фігня. Поміняв передні колодли на гальмах, прокачав і поїхав гальма чомусь слабо беруть. Через що це може бути не підкажете?
Стандартна ситуація після заміни рідини. Є технологія заміни рідини і то часом завоздушується. Тепер довго і нудно прокачуй кожне колесо окремо починаючи з найкоротшої магістралі. Інакше повітря не виженеш
http://jetta2.org/info/sprav-1/spravka-10-1.html Тормозная система автомобиля гидравлическая двухконтурная с вакуумным усилителем и регулятором давления в задних тормозах. Передние тормоза дисковые, задние барабанные или дисковые в зависимости от комплектации. http://systemsauto.ru/brake/brake_booster.html а то приходилось як у жигулю педалькою тицькати щоб затормозити
Для эффективного торможения в экстренной ситуации в конструкцию вакуумного усилителя тормозов может быть включена система экстренного торможения, представляющая собой дополнительный электромагнитный привод штока. Дальнейшим развитием вакуумного усилителя тормозов является т.н. активный усилитель тормозов. Он обеспечивает работу усилителя в определенных случаях и, следовательно, нагнетание давления без участия водителя. Активный усилитель тормозов используется в системе ESP для предотвращения опрокидывания и ликвидации избыточной поворачиваемости. але це в новіших машинах в гольфах звісно до 91 р.в. схема простіша http://jetta2.org/info/sprav-1/spravka-10-1/spravka-10-5.html можливо як би ви замість критики поради людині дали http://jetta2.org/info/sprav-1/spravka-10-1/spravka-10-11.html
Підкажіть по темі ! Вирішив поміняти гальмівну рідину (Passat B5), так як наїздив на ній вже більше 2-х років, хоча її перевірили на СТО (не знаю як правильно називається цей прилад) сказали, що можна їздити, але я вирішив все таки замінити. Тут ніби проблем не повинно було бути DOT4 і в Африці DOT4 (залита оригінальна VAG В 000 750 М3), стару злив нову залив, але при виборі вирішив пошукати аналоги і я побачив цікавий варіант від АТЕ SL.6 (рекомендовано для авто з ABS+ESР.) також DOT4 з наступними характеристиками: http://www.ate-na.com/generator/www/us/en/ate/ate/themes/20_ate_brake_products/brake_fluid/bf_info_us.htmlnfo_us.html і що саме цікаве в неї вязкість приблизно в 2-рази нижча від звичайної DOT4 (яка в оригінальної VAG вязкість не знайшов, але думаю що вона в межах близька до 1400 ). Питання полягає ось в чому: 1.Чи варто заливати (змішувати) АТЕ SL.6, чи все таки віддати перевагу оригінальній VAG ? 2.1л вистачить для заміни, чи краще перестрахуватись, і взяти ще 0,25 л ? Можливо хтось використовує АТЕ SL.6, хотілось би почути відгуки про неї.
я недавно на шкоде тоже менял ТЖ, правда не через два года, а через три, думаю это будет правильнее, хотя это каждый сам решает... так я к чему, тоже предлагали аналог и оригинал, так я однозначно за оригинал, всё таки это автомобиль немецкий и рассчитан на что то, то зачем заменять аналогами, тем более это тормоза, а тормоза, как известно - это жизнь...
залив собі ате сл6. різниці з попередньою рідиною невідчув ніякою. тимбільше ате це високоякісний німецький виробник
Гальмівну рідину міняють тому що з часом вона впитує вологу з повітря і втрачає свої властивості (температуру кипіння, замерзання) тому різниці привикористанні свіжої рідини Ви невідчукєте (навіть на дешевій Українській чи Російській ДОТ4). Але кожен виробник тестує рідини під свій склад ущільнювачів (кільця, трубки, шлангочки) тестує і антикорозійні властивості (присадки в рідинах) тому і пишуть специфікації кожен свої. А виробники рідин намагаються підійти під ці специфікації тому якщо у Вас залита рідина одного виробника а Ви знайшли щось інше але з такой самой специфікацією і впевнені що то не "бадяга" то можете сміливо використовувати таку рідину. Правда я попередньо перевіряю змішуванням невеликої кількості старої і нової рідини чи вони недають якоїсь реакції (осадок, розслоювання, зміна кольору і т.д.). Це що до свіжих авто (без кривих рук і китайських запчастин). На старіших авто з десятком замін трубочок, манжет, рем комплектів, встановленням турецьких чи китайських запчастин (неоригінальних) на заводські специфікації можна і не дивитись (бо невідомий склад гуми в запчастинах, які сплави використані і т.д.) і можна заливати будь яку якісну рідину по гаманцю.
да нічого нехотів відчути. планова заміна просто. автор побоювався за поведінку такої рідини на його авто
Получається ніби так, що замінюючи стару рідину на нову збільшується надійність роботи гальм, стара рідина (експлуатація 1-3 роки) все таки з часом збільшує в своїй концентрації вміст вологи, а волога значно впливає (понижає) температуру кипіння рідини, що може призвести до відмови гальм. Цікавить ще один момент, незнаю чи це правильно, тобто якщо залити рідину DOT4 ATE SL.6 (в'язкість якої приблизно у 2 рази нижча) це повинно вплинути на реакцію гальм при різкому (сильному, екстреному) гальмуванні, тобто збільшити швидкодію гальм, при затяжному гальмуванні різниці не буде ніякої у порівнянні зі звичайною DOT 4.
не бачу звязку вязкозті зі швидкодією. Пропоную пошукати порівняльні тести чи якісь характеристики замість теоретизування.
Чим більша вязкість рідини, тим більший в неї буде опір переміщенню (в даному випадку по трубках), тобто рідина з меншою вязкістю подолає цей же самий шлях швидше ніж рідина з більшою вязкістю, от вам і швидкодія, це я мав на увазі, це якшо заглиблятись у фізику, як наспраді чи це буде відчутно незнаю, тому і хотів взнати думку форумчан. Для себе вирішив все-таки взяти оригінальну рідину VAG, тільки от питання чи вистачить 1л для повної заміни, чи взяти більше?