Пропали гальма

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Vinil, 27 лип 2006.

  1. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    профиль гляньте
     
  2. Dima23

    Dima23 Початківець

    Авто:
    Jеttа1. 1.6D
    А в мене така фігня. Поміняв передні колодли на гальмах, прокачав і поїхав гальма чомусь слабо беруть. Через що це може бути не підкажете?
     
  3. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Нові колодки мають притертись до дисків (100-200км).
     
  4. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    ти це до чого ? конкретно ГТЦ залежить від електрити авто
     
  5. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    и где вы видели на г2 хотя-бы провода к гтц, в 90 % даже датчика уровня жидкости нет
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Стандартна ситуація після заміни рідини. Є технологія заміни рідини і то часом завоздушується. Тепер довго і нудно прокачуй кожне колесо окремо починаючи з найкоротшої магістралі. Інакше повітря не виженеш
     
  7. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    http://jetta2.org/info/sprav-1/spravka-10-1.html

    Тормозная система автомобиля гидравлическая двухконтурная с вакуумным усилителем и регулятором давления в задних тормозах. Передние тормоза дисковые, задние барабанные или дисковые в зависимости от комплектации.

    http://systemsauto.ru/brake/brake_booster.html

    а то приходилось як у жигулю педалькою тицькати щоб затормозити
     
  8. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    І де ти тут електрику в гальмах побачив
     
  9. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    до тогож проблема з гальмами у Гольфа Мк2
     
  10. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    Для эффективного торможения в экстренной ситуации в конструкцию вакуумного усилителя тормозов может быть включена система экстренного торможения, представляющая собой дополнительный электромагнитный привод штока.

    Дальнейшим развитием вакуумного усилителя тормозов является т.н. активный усилитель тормозов. Он обеспечивает работу усилителя в определенных случаях и, следовательно, нагнетание давления без участия водителя. Активный усилитель тормозов используется в системе ESP для предотвращения опрокидывания и ликвидации избыточной поворачиваемости.

    але це в новіших машинах

    в гольфах звісно до 91 р.в. схема простіша :sad:

    http://jetta2.org/info/sprav-1/spravka-10-1/spravka-10-5.html

    можливо як би ви замість критики поради людині дали

    http://jetta2.org/info/sprav-1/spravka-10-1/spravka-10-11.html
     
    Останнє редагування: 6 тра 2012
  11. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Підкажіть по темі !
    Вирішив поміняти гальмівну рідину (Passat B5), так як наїздив на ній вже більше 2-х років, хоча її перевірили на СТО
    (не знаю як правильно називається цей прилад) сказали, що можна їздити, але я вирішив все таки замінити.
    Тут ніби проблем не повинно було бути DOT4 і в Африці DOT4 (залита оригінальна VAG В 000 750 М3), стару злив нову залив,
    але при виборі вирішив пошукати аналоги і я побачив цікавий варіант від АТЕ SL.6 (рекомендовано для авто з ABS+ESР.) також DOT4 з наступними характеристиками:
    http://www.ate-na.com/generator/www/us/en/ate/ate/themes/20_ate_brake_products/brake_fluid/bf_info_us.htmlnfo_us.html
    і що саме цікаве в неї вязкість приблизно в 2-рази нижча від звичайної DOT4 (яка в оригінальної VAG вязкість не знайшов, але думаю що вона
    в межах близька до 1400 ).
    Питання полягає ось в чому:
    1.Чи варто заливати (змішувати) АТЕ SL.6, чи все таки віддати перевагу оригінальній VAG ?
    2.1л вистачить для заміни, чи краще перестрахуватись, і взяти ще 0,25 л ?

    Можливо хтось використовує АТЕ SL.6, хотілось би почути відгуки про неї.
     
  12. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    я недавно на шкоде тоже менял ТЖ, правда не через два года, а через три, думаю это будет правильнее, хотя это каждый сам решает...
    так я к чему, тоже предлагали аналог и оригинал, так я однозначно за оригинал, всё таки это автомобиль немецкий и рассчитан на что то, то зачем заменять аналогами, тем более это тормоза, а тормоза, как известно - это жизнь...
     
  13. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    залив собі ате сл6. різниці з попередньою рідиною невідчув ніякою. тимбільше ате це високоякісний німецький виробник
     
  14. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    а что хотел почувствовать?...
    тут глупо спорить, так и есть...
     
  15. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Гальмівну рідину міняють тому що з часом вона впитує вологу з повітря і втрачає свої властивості (температуру кипіння, замерзання) тому різниці привикористанні свіжої рідини Ви невідчукєте (навіть на дешевій Українській чи Російській ДОТ4). Але кожен виробник тестує рідини під свій склад ущільнювачів (кільця, трубки, шлангочки) тестує і антикорозійні властивості (присадки в рідинах) тому і пишуть специфікації кожен свої. А виробники рідин намагаються підійти під ці специфікації тому якщо у Вас залита рідина одного виробника а Ви знайшли щось інше але з такой самой специфікацією і впевнені що то не "бадяга" то можете сміливо використовувати таку рідину. Правда я попередньо перевіряю змішуванням невеликої кількості старої і нової рідини чи вони недають якоїсь реакції (осадок, розслоювання, зміна кольору і т.д.). Це що до свіжих авто (без кривих рук і китайських запчастин). На старіших авто з десятком замін трубочок, манжет, рем комплектів, встановленням турецьких чи китайських запчастин (неоригінальних) на заводські специфікації можна і не дивитись (бо невідомий склад гуми в запчастинах, які сплави використані і т.д.) і можна заливати будь яку якісну рідину по гаманцю.
     
    Останнє редагування: 13 вер 2012
  16. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    да нічого нехотів відчути. планова заміна просто. автор побоювався за поведінку такої рідини на його авто
     
  17. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Получається ніби так, що замінюючи стару рідину на нову збільшується надійність роботи гальм, стара рідина (експлуатація 1-3 роки) все таки з часом збільшує в своїй концентрації вміст вологи, а волога значно впливає (понижає) температуру кипіння рідини, що може призвести до відмови гальм.
    Цікавить ще один момент, незнаю чи це правильно, тобто якщо залити рідину DOT4 ATE SL.6 (в'язкість якої приблизно у 2 рази нижча) це повинно вплинути на реакцію гальм при різкому (сильному, екстреному) гальмуванні, тобто збільшити швидкодію гальм, при затяжному гальмуванні різниці не буде ніякої у порівнянні зі звичайною DOT 4.
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    не бачу звязку вязкозті зі швидкодією. Пропоную пошукати порівняльні тести чи якісь характеристики замість теоретизування.
     
  19. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Чим більша вязкість рідини, тим більший в неї буде опір переміщенню (в даному випадку по трубках), тобто рідина з меншою вязкістю подолає цей же самий шлях швидше ніж рідина з більшою вязкістю, от вам і швидкодія, це я мав на увазі, це якшо заглиблятись у фізику, як наспраді чи це буде відчутно незнаю, тому і хотів взнати думку форумчан.
    Для себе вирішив все-таки взяти оригінальну рідину VAG, тільки от питання чи вистачить 1л для повної заміни, чи взяти більше?
     
  20. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    так там всього обєму десь до 0,5 літра треба
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)