Прошу вашої поради

Тема у розділі 'Юридичні питання', створена користувачем vetass, 8 кві 2014.

  1. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    зняти і понюхати ) я особисто не розбирав но коли включав запалення фари то світили то ні подумав і вирішив що то к.т. маліну портить ...
    зняв її з трудом , поставив нову і тішусь досі :)
     
  2. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал
    проблему вирішив-зарядив акумулятор під,єднав відірваний дріт і все гуд.всім дякую хто відгукнувся:pardon:
     
  3. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    зарядку провірь, ато знову сяде акумулятор і нова проблема буде
     
  4. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Ну той синій, якщо відірваний, то не буде засвічуватись індикатор збудження акума на панелі, перед тим, як авто заводиш.

    Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
     
  5. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Якщо я не помиляюся, то цей синій дріт йде в салон до контрольної лампочи зарядки. В свою чергу через цю лампочку генератор отримує початкове збудження і він починає давати енергію з низьких обертів. Якщо ж цього дрота немає, чи перегоріла лампа, то початкового збудження немає і генератор починає віддавати енергію тільки на високих обертах. Але в міському циклі генератор працює на малих обертах і відповідно дає мало зарядки. Через то, скоріш за все і сів акумулятор.
     
  6. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал

    ти абсолютно правий друже -саме так і було
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)