Ну це я образно. Проблема в тому, що повертати машину назад після перетину кордону — накладно, а митниця може впертися у пасажирську класифікацію, що призведе до конського акцизу. Я бачив приклади судьбових справ проти митниці на такі авто (вантажні Ford Fiesta, Renault Clio, Peugeot 206), вони ніби-то і вигравались, але це муторошно бігати по судах, хочеться якось це зробити без ризику, але і закони не порушувати самому. Може хтось на цьому знається…
на внутрішніх митницях неньки є вказівка, що авто, які виготовленні на базі легкових авто розмитнюються по тарифу легкових авто. Якщо в він є прописано, що це вантажне авто , то розмитнювати можна тільки через суд, як вантажне!
Ну вказівка же не може бути легальною підставою класифікації. Втім, за такою логікою Таврія-пікап і Ланос-пікап не будуть вантажними, а, наприклад, Renault Kangoo — теж не буде, адже пасажирська версія теж інсує і на її базі виготовлена вантажна. У VIN прописано, Renault дає підтвердження, є прецеденти, коли через суд таку саму машину розмитнювали як вантажну: http://jurportal.org/writ/9908245 http://jurportal.org/writ/8980340 Єдине питання — де найти людей, які б у цьому помогли, бо у мене досвіду з митницею 0.00.
Я недавно розмитнював Рено Кенго! так там видруківку роблять з номера кузова де пише шо кузов зроблений не на базі кузова легкового автомобіля і без кріплень для сидінь! також розмитнення залежить від комплектації авто і потужності двигуна до уваги береться не обєм а кіловати. Чим більше кіловат тим дорожче розмитнення. в бріфі кіловати вказані. вікна можуть бути на рухомих елементах кузова! з якої країни планується брати авто? якшо з польщі то треба дивитись шоб обовязково до техпаспорта була карта поязду!
тут питання хто таке може зробити, тобто пригнати як вантажне, і зробити переоформлення, якщо правильно зрозумів автора Сам замислювався над таким варіантом, розглядав Пежо 206 як варіант
У них для Kangoo та Clio різні коди кузова, але S кузов Clio таки вантажний. Це якщо митниця не визнає вартість, доречі. По класифікатору — не так. Чим мотивують? Польща-Німеччина-Чехія-Франція Переоформлення як таке — це не проблема, проблеме щоб «переоформлення» не зробили на митниці, упершись в те, що автомобіль пасажирський.
публічна інформація, закони, інформаційні запити. доречі на останній відповіли шось взагалі фантастичне.
маєте бажання попробувати на підставі всіх цих "джерел інформації" розмитнити авто? Якщо так то хай вам щастить і дай Боже вам терпіння і здоров"я! (повірте від щирого серця кажу).
По-перше, Карту поязду ввели не так давно, тому у старших моделей її не буде. По-друге, я, наприклад, своєї Карти поязду не віддам нікому в Україні, хоча й маю на обидва авта. І що?
без карти поязду деякі МРЕВ відмовляються реєструвати авто! наприклад в грудні 2011 року наше львівське МРЕВ відмовило знайомому в реєстрації Рено Мастера! ми авто купили в Польщі в місті Санок взяли страхівку купчу і техпаспорт а карти поязду поляк недав! то ми потім його видзвонювали і ше раз до нього їздили! отакий абсурд виник!
Всім привіт! Закралася в голову ідеє, хочу почути вашу думку, ідея полягаю у тому щоб привезти і розмитнити (чи не розмитнити) caddy mk1. Чи можна його розмитнити як вантажне і чи є в тому сенс, і скільки то буде коштувати? Авто потрібне для використання в селі, мішки з городу привезти і т.д.. Можливо правельніше просто забити болт на розмитнення, доставити як донора і не виїжджати за межі села. посилання на оголошення ( не обовязково конкретно це, просто для прикладу) ( http://suchen.mobile.de/auto-insera...rationDate=1992-12-31&negativeFeatures=EXPORT )
Якщо знайдете не бите, не коцане і не зі скрученим пробігом...карочє свіжак, то вигідно....тягнути найкраще з Франції, Голандії. Але мк1 - то застаре буде...чим 2007р., наприклад, не влаштовує?
тобто по вашому таких років авто розмитнити не можна щоб не влетіти в копійку? Алеж це повноцінне вантажне авто, які тут можуть бути нюанси?
мк1 випускалось в часи другого гольфика, типу маленький пікапик на базі г2, так що роки 80-ті , чи є сенс навіть прорбувати?
Вітаю. Їхатиму незабаром за бусом - Т5 . Приписаний на Франківщині , треба контакт на франківського рішалу ( чи брокера ) нормального . Порадьте когось пліз ? В курсі що можна і самому , (типу на в"їздній таможні теж брокери є , котрі ту ж роботу виконують ,) але з самого початку, якщо через внутрішню таможню, робити то ніби менше гемору буде ... Чи реально розтаможувати й так просто - купив , оформив на в"їзді , заплатив хлопакам щоб нормально оформили, а вже потім на внутрішній доплатив, дооформив ... ???? Хочеться як найменше гемору ... а з іншого боку на фірму розтаможувати теж страшнувато - вона ж зліквідуватися може , або пізніще станеться признаною як кримінальна і всі автовласники *нею* розтаможені матимуть проблемми ... Якщо на себе + з *табличкою ділення на пам"ять * то хоч таких ризиків не буде ...
Так звичайне щось прохідне - 2005 - 2007 . 64 кв. 1.9 літр. Повністю битий , пробіг понад 500 т. але якщо по віну буде записаний кондюк то його тоді знімати напевно не варто буде ??? Вписатися хочеться в якнайменше ))) Ну там 6500. приблизно дам , розтаможка була дотепер кажуть десь 3000 дол. приблизно , але ж зараз з тим новим законом то ХЗ ...