Два запитання: 1- чи відчуваються вібрації більше 2500 оборотів на холостих чи на ходу; 2- під час стояння автомобіля при відкритій дверці вижміть зчеплення і чи нема різких шумів (краще стояти біля якоїсь стіни щоб звук відбивася з під машини в салон автомобіля).
На діагностиці в суботу так і було. Спочатку в холосту діагностували, потім під час руху! Побачи що сьогодні скаже офіційна діагностика в Атлант-М
був сьогодні в Атлант-М Проїхали пару км з майстрами і так не змогли вони зрозуміти в чому біда Кажуть все ОК. Пробуксовки зчеплення немає, турбіна ОК, двигун ОК. вообщем я пєчалі
Судячи по всьому, раз з двигуном і турбіною в порядку..... є напевно якийсь брак в механізмі зчеплення - маховик.... найгірший випадок коли новий маховик не є збалансований з колінвалом і ця вібрація і гул після певних обертів може бути результатом розбалансовки. Така ситуація грозить тим що через якийсь кілометраж розібються посадочні місця під колінвал на блоку і двигун може дати клина. Я б тобі радив поїхати до інших майстрів і перевірити установку і маховика і зчеплення і саму якість всіх механізмів, щось там не так. Старі майстри можуть не побачити... так званий синром "свіжого погляду" , крім того в процесі експлуатації вже пішов знос деталей і буде видно чи вони правильно зношуються чи ні