Теж перепрошую, що таке тут піднялося, але прошу зрозуміти правильно, на цей сервіс багато людей мають зуб, я бачив і таких, хто був готовий його спалити Слава Богу, обійшлось .
Да....ото пішли машини.... А що буде з цією ходовою і опорами якщо часто їздити на село....?????? Алекс - це не майстерня по ремонту авто- це фірма по продажу. А сервіс їх заставляють робити по умовах діллерства і головне його завдання підготовка машини до продажу і виконання гарантійних зобовязань. Через те там ремонт заключається в заміні деталей, агрегатів і блоків ..... причому часто все підряд поки не знайдуть поломки))))))))). У вашому випадку щось не те.... змащення опори двигуна нічого не дає.... її треба міняти... якщо вона за три тижні застукала - то це просто бракована деталь.
застукала напевно зразу, выдчула вже на другий день(((( пару днів поъздила, типу може пройде, стало ше гірше: в один день не витримала, дістало, але перед цим прочитала про таку проблему на російському форумі поло, і що саме дивне, люди самі змащували і стуки пропадали:D я спробувала силіконом змастити, звук навпаки посилився:D вони по незнаю чому в сервісній книжці дивилися чи така опора під заміну чи тільки змастити. поки шо тьху-тьху тишина, пробіг вже превалив 2000 км п.с. живу 15 км за львовом, поганих доріг не боюсь, їзджу в 90% випадків дуже акуратно, так само їздила на шкоді, за 139 тис по ходовій поміняла лише предні сайлентблоки, дві стойки стабілізатора і дві тяги задні. і по гарантії передні суппорти. все. але вот надоїла мені шкода, захотілось чогось простішого і новішого поки шо цілком задоволена на рахунок алекса, хотіла б дізнатись наскільки дороге ТО? як не як гарантія прив"язала. а так як практикую ТО кожні 10 тис, то сума може бути величезною за 2 роки. пробіг біля 20 тис км в рік
Від щирої душі і здобутого досвіду - НЕ РАДЖУ! Яка гарантія? 1 - Якщо вони дивилися (після трьох тижнів експлуатації!), чи деталь підпадає під заміну, чи тільки змастити, то тікати від них треба туди, де перець росте. 2 - На авторизованих сервісах (як влучно kym сказав - лавочках з продажу) НІКОЛИ і НІДЕ не працюють фахівці (можу підкинути пару статей з фахового журналу польською мовою на цю тему). Заробітки там мінімальні і ініціатива карається. Тому набирають молодих хлопців (або старших, яких вигнали з майстерні), навчать їх міняти оливу і збивати бруд з авта (як хтось вище писав). А той, хто хоч трохи розуміється на своїй справі, відразу втікає звідти і відкриває власний бізнес. 3 - ГОЛОВНЕ! Не тіш себе ілюзіями! Забудь про гарантію! По-перше, виїхавши з салону, Твоє авто вже втратило 30% вартости. При продажі ніхто не зверне уваги на те, що воно сервісоване в салоні. По-друге, якщо треба Тобі поміняти якусь дурничку, то сервісмени будуть довго вивчати, чи Тобі це належиться безкоштовно, а, якщо ні, то Ти заплатиш за неї втридорога. По-третє, якщо треба буде міняти справді серйозний блок чи запчастину, то, будь певна, вони знайдуть тисячу і одну причину сказати, що її поламка - Твоя вина (в яму вскочила, паркуєш під хмаркою... - тобто, недотримання умов гарантії). І останнє: якщо Тобі здається, що Ти приїдеш до них через рік (не кажу вже про два і три), і вони зустрінуть Тебе з розп...здертими обіймами, випуцують авто і почнуть бігом міняти все, що потребує заміни... то це Тобі тільки здається. Тому моя порада: знайди собі доброго майстра (раджу - в Клюбі) і приїжджай до нього РЕГУЛЯРНО (а не коли застукає) на техогляд. Але рішення приймати Тобі
прохання всі хто мав діло з гарантією, напишіть сюди або в лічку, яким чином вас, судячи по відгукам дурили і які поломки були в період гарантії дякую
Оксано, прошу зазначити для чого Вам така інформація, бо це стає подібно до збирання маркетингових даних, яке прирівнюється до комерційної діяльності на форумі.
ні-ні, не зрозумійте будь ласка неправильно, це суто для себе, вот така я вредна: люблю все наперед знати, всюди пхаюсь:D якшо заборонено створювати такі повідомлення, я перепрошую, я другий день тут тільки, тому якщо не можна то просто будь ласка видаліть це моє повідомлення
Черги не буде, оскільки миють тільки тим, хто заїзджає на сервіс. Технічна мийка (так вказано в рахунку) коштує 15-20 грн, за ці гроші навіть дуже пристойно миють. Бажаєте, щоб вона була безкоштовна? то вони можуть включити її в вартість діагностики ))))) Щодо самого сервісу, скажу наступне: - компютерна діагностика в них хороша, толковий майстер + офіційне програмне забезпечення; ціни чуть більші, ніж на інших СТО; - з заміною з/ч трішки страшно, оскільки немає змоги бути присутнім при заміні, ходять слухи, що тулять б/у замість Ваших; ціни також чуть вищі.
Не зустрічав такого в жодних офіціалів. По-перше це протизаконно, фактично це позбавлення доступу до особистого майна, а по-друге для такого мусять бути логічні підстави, про які не важко здогадатися. Прикро, що таке відбувається у Львові, як би я займався авторемонтом і автопродажем, я би воював за відбирання прав називатися офіційним представником через псування репутації бренду, який ми всі любимо.
Оксано, виходячи з Ваших питань, думаю, що є доцільність створити нову тему із запитаннями, що стосуються поломок та гарантійного обслуговування Вашого авто.
добре, на майбутнє так і зроблю наразі недоліків поки що не виявлено, по мірі їх виявлення буду задавати питання в конкретних розділах дякую всім за відповіді
У Львові таке практикує не лише Алекс, і то вже давно. Зокрема, ще Ніко. Мабуть й інші офіціали. Можна заглядати лише через вікна, або шукати знайомих і/або домовлятися, щоб потрапити у ремонтну зону.
На Галант-Авто також кажуть те саме. Хоча буває що впускають, але халат тре вбирати, ніби ти в лікарню йдеш хворого провідувати
На мерседес- сервісі брат дещо на віто робив, щось зв'язане з коробкою передач, грошей взяли не мало, в результаті появився сторонній звук при їзді назад і не включається світло заднього ходу.
Один раз там проходив чергове ТО, провів весь час біля машини, ніхто і не натякав про заборони чи халати. Можливо, це тому що номери київські?