Я звами не згідний, на шкоді колись мому шефові на Superb ГРМ міняли, так він забрав автівку і поїхав нею в Київ. На Київській об"їзній авто зупинилися, бо обірвало якийсь болт з роліком... Так він там 4 години простояв без рішення, чи за ним хтось приїде по гарантії. На Галант авто мені на Октавії після 2000 пробігу ізоленту намотували на дверні гачки, щоб двері не скрипіли як на возі. І нова машини потім виявилася зовсім не новою. Рохід дизеля був завжди в районі 6,5 літра а на оригінальній Чешській 5,7 максимальний, коли я летів по трасі Київ - Одеса 180 км/год майже всю дорогу. На Галант авто я запитав, чому так - відповідь дякуй, що на 10 л/км. А заміна ГРМ на Алексі дешевше обходиться всерівно ніж в якомусь гаражі робити. Так це і є показником дорого чи дешево. Мені всерівно скільки платити, саме основне що це було якісно. Я звернувся до моториста який кожен день ті ГРМ міняє, а не до сервісу шкода, які не кожен день мають VW і тонкощів настройки не знають і небудуть знати їх ніколи. Дешевше так як тобі говорять реальний інтервал заміни 90 тис, а не як інші мотористи 60 тис, а тепер взагалі 50 тис. Базарники тоже нав"язують цифру в 60 тис. Та і вибирайте де вам обслуговуватись самі.
це ще невідомо, 90000км ще не пройшло щоб судити. натомість про "якість" алекса чув тільки негатив, тай сам там був раз, більше не хочу після того як побачив як вони працюють
Хто сказав що не пройшло, в мене що перший Т5. Це обов"язкова заміна ремня на 90000 км, так само як і заміна масла кожних 15 000 км. Ви про що??? Може я не так зрозумів???
б6 2,0 fsi пробіг до 50т точно не памятаю машина на гарантіі.обірвало ремінь, погнуло клапана короче наробило біди алекс відмовився від гарантійного об. мотор робили в дрогобичі.зараз авто в продажі.от тобі алекс ,гарантія і 90т пробігу для заміни грм . яміняв на 60т один (свистів на холодну) ролік був сухий ,ремінь мав невеликі тріщини,другий розбитий.так що робіть висновки
Ну я б на твому місці не став робити таких поспішних висновків... Кожен день він ГРМи точно не міняє. Та й в кожній машині є свої нюанси. В тебе відносно нова машина, там все простіше для офіціалів. Але коли до офіціалів приїжжає Г2 чи В3 чи ше шось старе, а якщо ще й з мех. вприском - вони розводять руками і не можуть діагностувати проблему. Починають, як мавпи, міняти все підряд, раптом допоможе. Те що ремінь потріпався - не обов"язково проблема майста, може просто брак? Я не бачив як він там стояв, але варто було приїхати назад до того в кого ти міняв і показати це, вирішити питання. Говорю, бо вже колись 4 чи 5 років мав справу таку з пасатом. Поїхав, не задоволений, розвів отаку саму полеміку на форумі. Тепер впринципі шкодую про це. Хто знає - той зрозуміє ;-) Я нікого не захищаю і не виправдовую, проте ця тема саме про обслуговування на Алексі. Якщо є притензії конкретні до когось - висловлюй це прямо, а не загадками, у відповідних темах, або створивши нову. Без образ ;-)
Про ГРМ: 90 чи 60 тищ. Якщо знаєш оригінальний пробіг і то що з/ч якісні то можна міняти і на 90 тищ, але досвід показує наступне: Якщо пробіг сумнівний то краще міня ти на 60-70тищ. Чому? А тому що шестерні/ролики і вся інша хрень має виробітку і оцінити її візуально не завше є можливим відповідно якщо двигун дорогий то краще не економити Прислуховуйтесь панове до народної мудрості: скупий двічі платить, я це на своєму СТО бачив не один раз...
Я хочу сказати лише одне, що коли мені починають по вухах їздити і казки розказувати, то якось і не дуже хочу ще раз довіритися таким людям. По перше, проїхавши 400 км на новому ремні, про котрий мені майстри росказали, що він ну дуже хорошої якості і побачити як на ньому нитки тирчать в різні сторони то напрошується лише одне рішення. По друге, як можна було не натягнути ремінь і взагалі завести авто??? А ще більше випустити його за межі гаражу в такому стані??? По трете, після заміни сказати, що він повинен притертися і тоді все нормалізується. По четверте, газнути щоб побачити який візуально вихлоп сивий чи чорний. Це слова які можуть сказати спеціалісти??? Я вас питаю??? Як би я не знав елементарних принципів двигуна і не мав би поняття в процесах згорання, то б можливо я би наівно повірив. Але тут зовсім не та ситуація. Люди зробили це безвідповідально І перший хто допустив цю помилку, це сам я - бо приїхав до них, бо довірився, бо прочитав цей форум, бо ... Я немаю жодних притензій до цих майстрів, але будь-ласка, як невмієте добре і якісно зробити то не беріться за будь-що будь-ласка. В мене могло все на багато плачевніше закінчитися, але дякувати Богу все обійшлося. Як би обірвався ремінь, або прокрутився (так як не був натягнутий) я би влетів 40 000 грн в нову головку (в кращому випадку). Тоді напрошується питання: "Для чого такі понти і така робота???", "Хто би мені відшкодував це???".
Гонорові клієнти так не роблять Гонорові люди доводять питання до кінця, бо так і не ясно хто винуватець, майстер чи з/ч невідомого походження..... В даній ситуації клієнт Malyshka у розбитого корита, і не розумію чому він звинувачує майстра,, а не себе що не вибрав комплексність. А Алекс запропонував комплекс з/ч+робота, комфорт, зручність і відповідно несе повну відповідальність/гарантію
Я не рахую що я гоноровий тому я не хочу свою машину до кінця доламати, експерементуючи. Запчастини я беру завжди в одному й тому самому перевіреному місці і переважно оригінал на який чекаю по 2-3 тижні. Продавець відмовив мене сам від оригіналу так як оригіналом і являвся ті запчатини які він мені дав. На рахунок розбитого корита, воно не розбите, так як вчасно звернувся до спеціалістів і на сьогоднішній день я впевнений в свому авто. Питання доведенно до кінця. А попередити решту автовласніків, я вважаю своїм обов"зком і гірким досвідом. Вчому винна запчастина, якщо її неправильно замонтували??? Дайте, будь-ласка, відповідь шановний ОлегМ.
Я не можу винити ні майстра ні з/ч, бо не бачив ситуацію. Взагалі можна сказати що Ви правильно поступили, як мінімум тому, що сказали свою думку майстрові. Набагато гірше коли машина поїхала і більше не приїхала, і майстер думає шо все круто... Добре що у Вас все добре! Бажаю широкої і щасливої дороги!
Таких як я тут багато, які приходять на форум читають гарні переконливі відповіді, починають входити в довіру до псевдомайстра, приїжають до нього і тут ... гірка реальність, за твої гроші ламають твою машину.
Повністю згоден з дописом! Я їзжу на інший "фірмовий" сервіс час від часу і там нічого не кажуть, коли мій пасат брудний, а я не хочу в них мити (мийка, до речі, в них така сама формальна, як і на Алексі). І діагностують без мийки без проблем. Просто запитують, а деколи і не запитують, чи машину бажаю помити. На Алексі в деяких майстрів халати такі як моя машина Колись, коли до Алекса вела далеко не фірмова дорога, то в дощ навіть хороша мийка за ті самі гроші, що на Алексі, але хороша справді мийка не рятувала ситуацію і мене це дуже нервувало. Така солідна фірма, а не може владнати питання з дорогою або з мийкою, яка тоді дефакто була обов'язкова. До слів не придиратися і не розповідати кому належать дороги, тим більше це вже не актуально. А я тоді, крім Алекса, і пари доморощених гаражних псевдо-майстрів, не знав куди пасатом податися, коли виникла більша проблема за стандартну заміну чогось там. Добре, що з'явився форум, Мартіні, а там і майстри визначились. І не треба так категорично, не одному допоміг цей майстер, раз про нього всі писали хороші відгуки. Хоч ремінь ГРМ - це дуже важливо. Але і в геніїв бувають важкі дні... Мені колись давно на одному сервісі неправильно одягнули ремінь, щось там інше міняли і знімали його. Ну нічого, далеко не зміг поїхати, бо практично не їхала машина. Приїхав назад, побачили, що мітки не співпали каплю і замінили назад швидко. У всіх буває... Навіть на Алексі так само люди працюють. Так от, щодо мийки. Зараз Алекс переїхав. Не знаю, що там за ті часи змінилось на Алексі, але до старіших машин ще рік тому там погано ставилися і це факт. Мити не заставляли, але... Хоч і мають всі можливості для діагностики старих машин, є непогані тямущі майстри, які мають спеціалізовані книжки (інструкції по ремонту в оригіналі, де все розписано дуже детально і для кожної модифікації навіть старих авто), спеціальні переносні комплекси діагностики. Але починаючи від майстра який приймає машину, закінчуючи тим майстром, який машину діагностує - на лиці дуже песимістична маска. І якщо щось йому не ясно, то відразу чути - та то така стара машина, в неї невідомо що може бути. Це не професіонали. Якщо тут є такі р'яні захисники Алексу як представника VW, то поясніть їм, що в мене також VW. І в не такому поганому стані, як вони собі представляють, чуючи рік випуску. А якщо руки не звідти ростуть, що легше замінити пару-трійку дорогих деталей чи датчиків, чим знайти проблему в якійсь резинці чи дроті, то що тут сказати. То весь сервіс Алекса - знайти яку деталь замінити на нову. А раз машина стара, нових деталей катма, то, відповідно, показують "чого приїхав" у відповідь. П.С. Не така вже та машина і брудна, так що це нав'язана додаткова послуга для викачування грошей на пустому місці.
повністю плюсуюсь до вище сказаного. те що їхні майстри не хочуть братись за старі авто дуже багато про що каже
Я про це вже вище писав. діагностувати проблему на старих машинах не можуть. Починають міняти все підряд. До дупи такий сервіс. Хай мніяють на свої запчастини не помогло - поміняли назад. Теж метод, але щоб власник за це не сплачував.
залишу ще один свій відгук про цей сервіс зверталась по гарантії з тим що з того не сього машина не заводилась. заодне нагадала про постукування опори двигуна. комп"ютерна діагностика нічого не виявила, заплатила 140 грн, мийку впарили, хоча приїхала майже ідеально чистою машиною. щодо опори, усміхнулись і сказали шо ніякого стуку не чують. ось така то гарантія((( питається нашо вона взагалі тоді. при тому провела там майже 3 години. як це подивитись по компу помилки треба 3 години майже, шось не уявляю
Для порівняння на Мазді у Києві мийка у випадку гарантійної заміни будь-чого є безкоштовна. Це логічно, бо вона потрібна не мені а тим, хто несе гарантійні зобов'язання. Взагалі з Алексом всім все зрозуміло, як по відношенню так і по цінах на послуги і машини - вони дешевші як на заході так і на сході від Алекса. Дивуюся лише чому дотепер у Львові не з'явився новий ділер VW а тим паче Ауді. Ринок ж немалий, місто-мільйонник, купівельна здатність не гірша за польський райцентр, де як правило по декілька таких ділерів представлено... Чессло, був би час, я би це сам зробив!
от тому що він один так і ставиться до своїх кліентів.були б конкуренти по концерну може і змінилась б їх політика