час від часу моргає лампочка тиску мастила

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем stealth, 10 жов 2007.

  1. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    А хтось має ел. схему плати контролю тиску масла на приборках Golf MK2, Scirocco MK2?
     
  2. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Можливо я неправильно виразився, і мене неправильно зрозуміли, але всетаки в фільтрі є клапан який недозволяє витекти маслу з масляної системи.
    Хто власноруч міняє масло той знає що після заміни масла та фільтра - після запуска двигуна лампочка тиску мастила негасне набагато довше ніж після того як машина простояла неділю без пуску.


    Элемент фильтрующий указанной конструкции в составе неразборного фильтра работает следующим образом. Масло от насоса двигателя через отверстия крышки 2, имеющей резиновую прокладку 1 для уплотнения соединения крышки с блоком двигателя, отжав противодренажный клапан 3 , поступает в фильтр между внутренней стенкой корпуса 5 и наружной поверхностью комбинированного двухсекционного фильтрующего элемента. При холодном двигателе (в момент пуска) масло, обладая высокой вязкостью, проходит частью через объёмно-капиллярную фильтрующую штору первой секции 6 частью через перепускной клапан 7 и далее в главную магистраль двигателя. В этом случае объёмно-капиллярная фильтрующая штора второй секции 4 в работе не участвует, поскольку её высокое гидравлическое сопротивление препятствует прохождению вязкого масла. В процессе работы происходит разогрев масла, вязкость его понижается на столько, что перепускной клапан 7 закрывается, большая часть масла проходит через фильтрующую штору первой секции 6, оставшаяся часть проходит через фильтрующую штору второй секции 4 обеспечивающую более низкую по сравнению со шторой первой секции тонкость отсева и более высокую грязеёмкость или способность задерживать внутри шторы отфильтрованные частицы, что исключает их повторное попадание в систему.[​IMG]

    А ось оригінал кому цікаво прочитайте: http://www.ntpo.com/techno/techno2_3/19.shtml
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    У фільтрі все таки є клапан, але думаю причина все таки не в ньому
    На мій жаль це не зовсім так!!!
    Так після покупки мною Гольфа, виявилась така сама проблема пищання зумера, і мигання лампочки. Ну і звичайно начитався я про вкладиші на різних форумах, зібрав грошенят і поїхав до моториста. Моторист відразу сказав, що вкладиші навряд лі можуть бути. Розібрали,незначна виробітка на корінних вкладишах. На шатунних не дуже, могли ще б бігати. Маслонасос в нормі, люфту між шестірнями немає зовсім, редукційний клапан працює. Зібрали мотор, завели тиск 6 бар на холодну, на гарячьому 1,5 при обертах. Зумер не пропав!!!

    П.С. Пропоную адмінам, чи модераторам розділу об'єднати усі теми, в якусь одну: по тиску масла, пищанні зумера і миганні лампочки:
    http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=3756
    http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=1990
    http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=2984
    http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=1341
    http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=582
    Ну от думаю що все...
     
  4. olko

    olko Новачок

    Авто:
    vw passat b4
    хто знає який тиск масла має бути в моторі при холостому і при високих обертах мотор 1,8 моноінж
    якщо моргає лампочка і пищить зумер то тиск зависокий чи замалий?
     
    Останнє редагування: 16 кві 2009
  5. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Моргає і піщить коли? На холостих на високих? І взагалі можна обширеніше писати про свою проблему??? Якщо тебе це дійсно цікавить, а то і будеш мати таку відповідь!!! Рік машини, букви мотора?
     
    Останнє редагування: 16 кві 2009
  6. olko

    olko Новачок

    Авто:
    vw passat b4
    Моргає на високих обертах, від 2100 і вище, рік машини 1994, двигун ABS.
     
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Значить що тиск замалий. Нема для приборної панелі поняття як "завеликий" тиск

    На обертах 2000 тиск має бути 1,8 бар мінімум
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    ага, провтикав цю цифру :)
    Цей товариш не з мого досвіду :)
    Що за гон, куда витекти? Кудою витекти? Вже сказали, що це не так, не дезінформуй людей, повчи краще теорію.
    Не витягуй слів з фрази, я писав
    У фільтрі є перепускний клапан, він не має нічого спільного ані з тиском ані з виливанням масла з системи.
    А як?! Просвіти народ, цікаво...
    Ну те, що в тебе тупий моторист, то ще не свідчить, що ти потрапив в 2%. Коли я потрапив до таких же дятлів, то тиск масла і не появлявся після капіталки.
    Це на око чи на думку цього майстра? Готовий сперечатися, що він навть не мав чим заміряти. Вгадав? Моя тобі порада - поїдь краще до нормального моториста.
    На холостому десь коло 2 атм, на високих - до 6-7 атм. Міряти треба на прогрітому моторі.
    Хочеш сказати, що від букв мотора і року машини тиск масла міняється? Нафіга тоді гілку смітити - почитай краще літературу.
     
  9. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    на високих то на яких ?
    при 5.5-6 бар спрацьовує редукційний клапан в маслонасосі.
    тиск треба міряти після третього виключення вентилятора, коли температура масла приблизно зрівнюється з температурою тосолу.
    тиск на холостому мінімум 0.3 бар
    при 2000 об.хв. мінімум 2 бара.
    якшо комусь треба, можу поміряти.
     
  10. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    scirocco можливо ти й адмін, але гілку смітиш ти(доречі можеш вилучити мій допис:)) А нарахунок "Перепускного" клапана то цей клапан стоїть в насоі, щоб зимного ранку нічого в твого двигуна непорозривало від тиску - це поперше! По друге почитай літературу і дізнаєшся що в масляному фільтрі дійсно стоїть клапан, хоча я з тобою повністю згоден що до падіння тиску на прогрітому двигуні це немає ніякого відношення.

    Ти б краще незривався на однофорумцях а дав якусь пораду!!!!!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    від моменту спрацювання редукційного клапана до моменту спрацювання відсічки, зрештою сам і відповів.
    Запитання від власника пассата б4 - всі ці машини обладнані масляним радіатором, що зрівнює т масла з т антифризу з першого обороту двигуна. Тому тут достатньо звичайного прогріву - від першого до третього пуску карлсона масло гріється не більше ніж на 5 градусів, що фактично не впливає на його в'язкість.
    я не смічу а встановлюю істину, бо тут присутню ахінею про злив масла з системи масляним фільтром чи відсутність впливу зносу вкладишів на тиск масла дможуть читати люди, які потребують правдивих знань. І адмін я не можливо а насправді.
    може це і складно зрозуміти, але у фільтрі стоїть перепускний клапан, який пропускає масло поза фільтруючий елемент у випадку забивання останнього.
    Читай уважніше дописи і не сміти тут непотребом - я ніде не казав що в фільтрі немає клапана.
    Кому пораду? Якщо тобі - то раджу вчити матчасть та бути уважнішим.
     
    Останнє редагування: 18 кві 2009
  12. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Уважність нікому незавадить:) Добре я небуду з тобою спорити на рахунок "клапана" в масляному фільтрі.

    Доречі коли в мене була копійка, зробив я капіталку двигуну, шліфували К.В., міняли Розпредвал, міняли масляний насос, міняли вкладиші проміжного валу, бавилися з густиною мастила - в результаті всерівно на прогрітому двигуні горіла лампочка тиску мастила на ХХ. Заміна датчика нідочого непризвела, так і продали зробивши деяке кулібінство щоб лампочка негоріла: - двигун вже пройшов більше 150тис. недавно новий власник "підкинув" кільця і катається далі.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)